מרכיב השיטה הדמוקרטי:
מרכיב השיטה הדמוקרטי מדבר על איך הצופים בבית שותפים לחלק מתכניות הריאליטי כלומר, הם בוחרים כמו בבחירות רק מהסלולרי האישי שלהם.
הצופים הם אלה שמחליטים את "גורלם" של המשתתפים בתכנית הם קובעים מי נשאר ומי מודח.
מפיקי התוכנית עושים איסורי מצפון לצופים שאם הם לא יסמסו לצופה האהוב עליהם או שמישהו מהמשפחה משתתף והם לא יסמסו אז הם יהיו אחראיים לכך שהודח מהתכנית.
כאשר מצביעים בקלפי לא משלמים ולאומת זאת כשרוצים להצביע למתמודד בתכנית משלמים כסף, הפקות תכניות הריאליטי מרווחות רק מהאסמסים כמה מאות ואפילו אלפי שקלים.
ציטוט מהמאמר "אחת מהאימהות שבנה השתתף בתכנית כוכב נולד 2 אומרת כי:" כל הסיפור הזה של שליחת ההודעות מכניס את המשפחה שלי למתח נוראי, גם אם לא מביאים בחשבון את ההוצאות העצומות" ואם של מתמודד אחר:"עשיתי חשבון שבשבת האחרונה המשפחה הקרובה השקיעה 950 שקלים בשליחת SMS. מישהו רוצה לעשות כסף על הילד שלנו."
המאמר מציג גם כי בהופעת ההכתרה של כוכב נולד 2, ההפקה הרווחה כ-400,000 שקלים רק משליחת הודעות.
המאמר מציג את הצג של הצופים בתכנית ואת מה הם חושבים על זה למרות שהם עושים את זה כי הם אלו שקובעים בסופו של דבר את גורל המתמודדים וזה יושב להם על המצפון.
יותר מלסמס למתמודד המפיקים צריכים לגרום לצופים להתחבר לאחד מהמתמודדים בתכנית ולגרום להם לרצות לסמס לו או לה.
הצופים הם אלה שמחליטים את "גורלם" של המשתתפים בתכנית הם קובעים מי נשאר ומי מודח.
מפיקי התוכנית עושים איסורי מצפון לצופים שאם הם לא יסמסו לצופה האהוב עליהם או שמישהו מהמשפחה משתתף והם לא יסמסו אז הם יהיו אחראיים לכך שהודח מהתכנית.
כאשר מצביעים בקלפי לא משלמים ולאומת זאת כשרוצים להצביע למתמודד בתכנית משלמים כסף, הפקות תכניות הריאליטי מרווחות רק מהאסמסים כמה מאות ואפילו אלפי שקלים.
ציטוט מהמאמר "אחת מהאימהות שבנה השתתף בתכנית כוכב נולד 2 אומרת כי:" כל הסיפור הזה של שליחת ההודעות מכניס את המשפחה שלי למתח נוראי, גם אם לא מביאים בחשבון את ההוצאות העצומות" ואם של מתמודד אחר:"עשיתי חשבון שבשבת האחרונה המשפחה הקרובה השקיעה 950 שקלים בשליחת SMS. מישהו רוצה לעשות כסף על הילד שלנו."
המאמר מציג גם כי בהופעת ההכתרה של כוכב נולד 2, ההפקה הרווחה כ-400,000 שקלים רק משליחת הודעות.
המאמר מציג את הצג של הצופים בתכנית ואת מה הם חושבים על זה למרות שהם עושים את זה כי הם אלו שקובעים בסופו של דבר את גורל המתמודדים וזה יושב להם על המצפון.
יותר מלסמס למתמודד המפיקים צריכים לגרום לצופים להתחבר לאחד מהמתמודדים בתכנית ולגרום להם לרצות לסמס לו או לה.
מרכיב "ההכתרה המהירה":
המרכיב אומר איך מכתירים את "המלך" כלומר , את המנצח של התחרות.
המנצח נקבע על ידי הקהל.
המרכיב אומר גם כי הקהל משתתף יותר בהצבעות התוכנית מאשר בבחירות בקלפי וזה יכול לגרום למצב שאנשים משלמים מאות אלפי שקלים בחודש רק על לשלוח אסמסים.
האזרחים בישראל לא משתפים פעולה עם השלטון הציבורי.
אמצעי התקשורת מציעים לנו תחליפים זולים של בידור.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה